Mogelijke batterij klachten
Mijn toestel herkent de kabel maar laadt niet
Het is dan de batterij die niet meer genoeg voltage heeft om op te starten. Hier moet de batterij worden vervangen aangezien die niet meer goed is.
Af en toe start mijn toestel opnieuw op, vaak bij een laag batterijpercentage.
Als de batterij conditie niet meer goed is, zal dit vaker voorkomen dan normaal. Met het vervangen van de batterij zou dit probleem verholpen moeten zijn.
De oplaadkabel krijg ik moeilijk in de oplaadpoort.
Als de oplaadkabel maar moeilijk in de oplaadpoort kan, kan het te maken hebben met vuil die er in zit óf dat de interne pinnen van de poort zijn beschadigd. Dit kan ervoor zorgen dat het toestel niet meer laad of alleen laad na een hoop gepriegel en in een bepaalde hoek. Meestal net in een hoek waardoor het toestel nog nét de kabel aansluit op de oplaadpoort. Als u deze klachten heeft moet de oplaadpunt vervangen of gereinigd worden.
Mijn batterij loopt extreem snel leeg.
Hoogstwaarschijnlijk is het tijd om uw batterij te vervangen. Wij kunnen gratis een batterij check voor u doen en indien nodig vervangen.
Mijn toestel wordt heel warm tijdens het opladen.
Als u dit probleem ervaart, moet er gekeken worden naar de batterij en oplaadconnector. Waarschijnlijk is door simpelweg slijtage de batterij toe aan vervanging. Ook kan de oplaadconnector beschadigd raken na intensief gebruik.
Ik kan mijn toestel niet meer opladen.
Als het laden moeilijk of moeizaam verloopt kan dit te maken hebben met de batterij en/of het oplaadpunt. Vaak genoeg is het oplaadpunt niet meer goed en moet dit onderdeel vervangen worden. Jammer genoeg kan het ook zo het probleem gepaard gaat met een slecht werkende batterij. Het vervangen van het oplaadpunt en de batterij zou het probleem kunnen verhelpen.
Onze batterijen krijgen tot
24 maanden garantie.
Klik hieronder voor alle reparatieprijzen
Reparatieprijzen en termijnen met of zonder afspraak